mandag 16. februar 2009

Snufs...

Så var det dags for årets forkjølelse.
Siden torsdag har jag brukt opp tre pakker lommetørklær, en flaske solbærsaft til toddy, ca 40 timer søvn, og all gubben sin tålmodighet. Jag er IKKE noen mønsterpasient...
Nå er det bedre, skilter med et praktfullt munnsår men er ellers fit for fight igjen.

Det om det. Jag har trøstesådd en ny runde med stevia, asters, petunia og kokardeblomst. Hærmyggen må jo ha noe å knaske på... Jag må nok vente litt med neste lading, det er heller begrenset med plass, hvis det blir noe av sådden vil si.

Gremmer meg litt over at snuen lurte meg på skitur i helgen. Været var så til de grader fristende, men nesen og luftrørene sa Nei. Det høres ut som det blir flere sjanser, jag får trøste meg med det.

Noe som har bokstavelig lyst opp tilværelsen er lykten min. Det har gått med store mengder lys siden sist jag skrev her... Den er så fin der den henger på kvelden, vi må stadig ut ekstra turer for å kose oss på balkongen!

Håper dere får en fin uke!

2 kommentarer:

Harryford sa...

Så flott at du bruker lykten! Fruen her ønsker seg en og!!!!!!

Jeg skal tenke litt på frøa i dag! Sender deg en "liste"! - Er det mest stauder eller sommerblomstfrø du har?

Nå skriver jeg en stund, og så prøver jeg meg på en liten trimtur i 5 tiden! Galskap!!!

Tove sa...

Kjedelig å være syk. God bedring :-)